Πολιτική Επιστροφών Μη Ελαττωματικών Προϊόντων
Λόγω της φύσης των ηλεκτρονικών αγορών είναι συχνό το φαινόμενο να μην καλύπτονται οι προσδοκίες του τελικού αποδέκτη από το προϊόν της επιλογής του, εξαιτίας της έλλειψης της φυσικής επαφής αυτού με το πρός αγορά είδος.
Η Sofisila στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας, γρήγορα και εύκολα. Θέλοντας όμως να καλύψουμε ακόμη περισσότερο τους πελάτες μας, ώστε να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές, προσφέρουμε τη δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων. Παρακάτω σας παραθέτουμε τους όρους και τους τρόπους επιστροφής μη ελαττωματικών προϊόντων.
Όροι Επιστροφής
1. Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει
τις (14) ημερολογιακές ημέρες, σύμφωνα με το Νόμο 2251/1994 περί προστασίας καταναλωτών
2. Η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση
3. Θα πρέπει το προς επιστροφή προϊόν να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη ή τιμολόγιο αγοράς του
4. Επιστροφές μέσα στην παραπάνω προθεσμία θα πρέπει αρχικά να έχουν εγκριθεί από τη Διεύθυνση (SofiSila) & έπειτα να ξεκινήσει η διαδικασία από την Πελάτη
Διαδικασία επιστροφής
Αποστολή μέσω Courier
1. Συσκευάζετε το προϊόν σε μια ανάλογη συσκευασία ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
2. Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει ένα έγγραφο στο οποίο μας παραθέτετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή.
3. Αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών.
Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληρεί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.
Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 22990.40169, είτε μέσω e-mail στο info@sofisila.gr
Επιστροφή Ελαττωματικών Προϊόντων
Ολα τα προϊόντα αποστέλλονται απο το κατάστημα κατόπιν ποιοτικού ελέγχου και σε άριστη κατάσταση.
Στην περίπτωση που κάποιο προϊόν μας παρουσιάσει ελάττωμα ή λείπουν κάποια από τα αναφερόμενα στη συσκευασία μέρη τότε θα πρέπει μέσα σε 1 εργάσιμη ημέρα από την παραλαβή του να επικοινωνήσετε με την Sofisila στο τηλ. 22990.40169 για να συνεννοηθείτε αν θα επιστρέψετε το προϊόν ή σας αποσταλεί το μέρος που λείπει.
Σε περίπτωση που σας ζητηθεί η επιστροφή του προϊόντος ακολουθείστε την διαδικασία επιστροφής όπως περιγράφεται παραπάνω.
Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε ότι το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί ή να έχει υποστεί ζημιές λόγω δοκιμών, σε διαφορετική περίπτωση θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.
* Επίσης σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να αγοράσετε κάτι άλλο προς αντικατάσταση υπάρχει & η δυνατότητα επιστροφής χρημάτων σε 10 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής, σε ένα τραπεζικό λογαριασμό (μορφή iban) που θα μας ορίσετε Εσείς - Η επιστροφή χρημάτων γίνεται πάντα στην τιμή αγοράς του προϊόντος την ημέρα της αγοράς του, αφαιρουμένων 5 ευρώ που αφορούν τα μεταφορικά έξοδα.
* Είναι πιθανόν να παρουσιάζονται αποκλίσεις στα χρώματα της οθόνης σας που επ 'ουδενί συνιστούν ελάττωμα
* Δεν γίνονται αλλαγές σε Περούκες, Είδη Μακιγιάζ, Κάλτσες, Καλσόν & Φουσκωτά Είδη
* Σε περίπτωση που δεν τηρηθεί κάποιος από τους παραπάνω όρους, η SofiSila διατηρεί το δικαίωμα να μην κάνει δεκτή την επιστροφή και το προϊόν θα επιστραφεί στον πελάτη με χρέωση των εξόδων μεταφοράς.