Πολιτική Αλλαγών Μη Ελαττωματικών Προϊόντων

  1. Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει:

    – Την μία ( 1 ) ημερολογιακή ημέρα κατά τις περιόδους αιχμής (Απόκριες, Χριστούγεννα, Halloween και εθνικές εορτές).
    – Τις τρεις ( 3 ) ημερολογιακές ημέρες στο υπόλοιπο έτος.
  2. Η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση.
  3. Θα πρέπει το προς επιστροφή προϊόν να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη ή τιμολόγιο αγοράς του.
  4. Αλλαγές μέσα στην παραπάνω προθεσμία θα πρέπει αρχικά να έχουν εγκριθεί από τη Διεύθυνση (SofiSila) & έπειτα να ξεκινήσει η διαδικασία από την Πελάτη.
  5. Δεν γίνονται επιστροφές στα μη ελαττωματικά αποκριάτικα είδη πάρα μόνο αλλαγή προϊόντος (λόγω της εποχικότητας των ειδών).

Διαδικασία Αλλαγής Προϊόντος\ων (αποστολή μέσω Courier)

  1. Συσκευάζετε το προϊόν σε μια ανάλογη συσκευασία ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
  2. Αποστέλλετε το δέμα με δικά σας έξοδα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών.
  3. Αποστέλλουμε το καινούργιο δέμα με δικά μας έξοδα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών.
  4. Σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε το προϊόν σας για δεύτερη φορά, επιβαρύνεστε εξ ολοκλήρου το κόστος της διαδικασίας.

Επιστροφή Ελαττωματικών Προϊόντων

Όλα τα προϊόντα αποστέλλονται από το κατάστημα κατόπιν ποιοτικού ελέγχου και σε άριστη κατάσταση:

Στην περίπτωση που κάποιο προϊόν μας παρουσιάσει ελάττωμα:

– Λείπουν κάποια από τα αναφερόμενα στη συσκευασία μέρη τότε θα πρέπει μέσα σε 1 εργάσιμη ημέρα από την παραλαβή του να επικοινωνήσετε με την Sofisila στο τηλ. 2651160050 για να συνεννοηθείτε να σας αποσταλεί δωρεάν το μέρος που λείπει.
– Tο οποίο οφείλετε κατά την εκτίμηση σας, στην εταιρία Courier που σας παρέδωσε το δέμα, τους θα πρέπει να μας αποστείλετε φωτογραφίες στο [email protected] τόσο από την κατάσταση της συσκευασίας του δέματος όσο και το ελάττωμα του προϊόντος

– Στη συνέχεια ένας συνεργάτης μας θα επεξεργαστεί το αίτημα σας και εφόσον εγκριθεί θα μας αποστείλετε το προϊόν με δικά μας έξοδα!
– Η επιστροφή χρημάτων θα γίνει σε διάστημα 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και αξιολόγησης μας.

Επιστροφή προϊόντος, λόγω λανθασμένης εκτέλεσης παραγγελίας

Στην περίπτωση που το προϊόν που λάβατε είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, τότε η Sofisila θα φροντίσει να σας καλύψει το ταχύτερο δυνατόν με το σωστό είδος. Σε περίπτωση που αυτό δεν είναι διαθέσιμο, θα γίνει άμεση πίστωση του ποσού που καταβάλατε. Τα επιπλέον μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν σε αυτήν την περίπτωση την Sofisila.

Σημειώσεις

  • Είναι πιθανόν να παρουσιάζονται αποκλίσεις στα χρώματα της οθόνης σας που επ ‘ουδενί συνιστούν ελάττωμα.
  • Δεν γίνονται αλλαγές σε Περούκες, Είδη Μακιγιάζ, Κάλτσες, Καλσόν, Φουσκωτά Είδη & Χρησιμοποιημένες Στολές.
  • Σε περίπτωση που δεν τηρηθεί κάποιος από τους παραπάνω όρους, η SofiSila διατηρεί το δικαίωμα να μην κάνει δεκτή την επιστροφή και το προϊόν θα επιστραφεί στον πελάτη με χρέωση των εξόδων μεταφοράς.

Χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια ή έχετε απορίες; Αν έχετε οποιαδήποτε απορία σχετικά με την επιστροφή προϊόντων, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε μαζί μας, καθημερινά από Δευτέρα έως και Παρασκευή, από τις 10:00 το πρωί μέχρι και τις 15:00 το απόγευμα, στο τηλέφωνο 2651160050 ή μέσω e-mail στο [email protected]